Informacje o wysyłce
WYSYŁKA TOWARU
Towar wysyłamy w terminie 24-48h w dni robocze, ewentualnie informacja o dłuższym terminie zawarta może być w aukcji.
Towar wysłany za pobraniem to koszt większy o 5 -10 zł brutto, ewentualne odstępstwa będą opisane w aukcji towaru.
Odbiór osobisty – tylko i wyłącznie za wcześniejszym powiadomieniem telefonicznym lub email.
Proszę umieszczać wszystkie informacje o dodatkowych opcjach wysyłki w formularzu, wysłanie dodatkowego opisu na email nie gwarantuje jego uwzględnienia.
W przypadku braku dostawy w pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy przesyłka nie znajduje się w placówce Poczty Polskiej.
Lista placówek POCZTY POLSKIEJ http://placowki.poczta-polska.pl
Kupujący dokonując zakupu oświadcza ze zapoznał się z zasadami dostawy towaru
Zamówienia dostarczają
DPD, InPost, Poczta Polska .
Dopłata do przesyłki:
Zastrzegamy prawo dopłaty do kosztu przesyłki w przypadku gdy towar przekracza maksymalną wagę lub gabaryty ustaloną przez przewożnika.
Szczególy można znaleść na stronach przewożników: DPD, InPost, Poczta Polska .
W przypaku braku uszkodzenia lub innych zastrzeżeń co do towaru przy odbiorze zamówinia od kuriera, doręczyciela. Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia formularza braku/uszkodzenia w obecności kuriera.
W przypaku checi wystawienia kometarza "nie polecam" związanym z jakosćią towaru kupujący jest zobowiązany do wcześniejszego wypełnienia forularza reklamacyjnego i przekazanie do działu reklamacji do adres: rollioffice@gmail.com