Informacje o wysyłce

WYSYŁKA TOWARU

Towar wysyłamy w terminie 24-48h w dni robocze, ewentualnie informacja o dłuższym terminie zawarta może być w aukcji.

Towar wysłany za pobraniem to koszt większy o 5 -10 zł brutto, ewentualne odstępstwa będą opisane w aukcji towaru.

Odbiór osobisty – tylko i wyłącznie za wcześniejszym powiadomieniem telefonicznym lub email.

Proszę umieszczać wszystkie informacje o dodatkowych opcjach wysyłki w formularzu, wysłanie dodatkowego opisu na email nie gwarantuje jego uwzględnienia.

W przypadku braku dostawy w pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy przesyłka nie znajduje się w placówce Poczty Polskiej.

Lista placówek POCZTY POLSKIEJ http://placowki.poczta-polska.pl

Kupujący dokonując zakupu oświadcza ze zapoznał się z zasadami dostawy towaru


Zamówienia dostarczają

DPD, InPost, Poczta Polska .


Dopłata do przesyłki:

Zastrzegamy prawo dopłaty do kosztu przesyłki w przypadku gdy towar przekracza maksymalną wagę lub gabaryty ustaloną przez przewożnika.

Szczególy można znaleść na stronach przewożników: DPD, InPost, Poczta Polska .

W przypaku braku uszkodzenia lub innych zastrzeżeń co do towaru przy odbiorze zamówinia od kuriera, doręczyciela. Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia formularza braku/uszkodzenia w obecności kuriera.

W przypaku checi wystawienia kometarza "nie polecam" związanym z jakosćią towaru kupujący jest zobowiązany do wcześniejszego wypełnienia forularza reklamacyjnego i przekazanie do działu reklamacji do adres: rollioffice@gmail.com

text_st
button_out_of_stock