Reklamacja
Reklamacja
1. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu ustawowego terminu od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
2. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego.
3. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
4. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt na adres Sprzedawcy. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni.
ADRES DO REKLAMACJI
Rolli Company Sp. z o.o.
Al. Jana Pawa II 18,
lok. 140
00-116 Warszawa
+48 507 242 798